Retourneren
Introductie
Gladjanus helpt je niet alleen bij de aanschaf van je product, maar zorgt er ook met veel plezier voor dat je een optimale ervaring hebt. Daarom hebben we een lijn van producten ontwikkeld om je hierbij te helpen.
Onze producten zijn ontworpen en vervaardigd met de hoogst mogelijke aandacht voor kwaliteit, gebruiksgemak en duurzame materialen. We hechten dan ook veel waarde aan een positieve klantervaring.
Retourtermijn
Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. Deze termijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je het product hebt ontvangen.
We gebruiken hiervoor de gegevens die door de logistieke partner aan ons worden verstrekt. Ons retoursysteem zal jouw aanmelding automatisch op deze datum toetsen en, indien deze buiten de retourtermijn valt, mogelijk weigeren.
Vragen over jouw retour? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Retourvoorwaarden
Er zijn een aantal regels om het retourproces helder te maken:
- Producten moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
- De koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retournering.
- Het product dient onbeschadigd en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking te worden geretourneerd.
- Producten uit een eventuele combi-deal of bundel kunnen niet afzonderlijk geretourneerd worden; de gehele bundel dient geretourneerd te worden.
- We betalen je aankoopbedrag terug op de betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.
- Het kan tot 10 werkdagen duren voor je refund verwerkt is nadat wij de retour hebben ontvangen en goedgekeurd.
- Als er is afgerekend met een giftcard dan zal het aankoopbedrag op de giftcard worden teruggestort.
- Producten die verkeerdelijk aan ons worden teruggestuurd (die niet van Gladjanus zijn), zijn de verantwoordelijkheid van de verzender, niet van Gladjanus.
- Let op: Volg altijd de instructies die je van onze klantenservice ontvangt of via ons retourportaal (indien beschikbaar). Zelfstandig teruggestuurde retouren zonder correcte aanmelding en/of naar een verkeerd adres worden mogelijk niet verwerkt. Indien dit het geval is, kan het onmogelijk zijn je retour te verwerken en je aankoopbedrag terug te storten.
Hygiene Seal
Al onze producten, inclusief de Snikkel Snoeier v2, zijn voorzien van een Hygiene Seal. Deze verzegeling is aangebracht om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne. We vinden het belangrijk om iedere klant een nieuw en ongebruikt product aan te bieden. Het seal zorgt ervoor dat we dit goed kunnen controleren.
Als het Hygiene Seal na levering verbroken is, gaan we ervan uit dat het product gebruikt is. Producten waarvan het Hygiene Seal is verbroken, kunnen conform de consumentenwetgeving (uitzondering op herroepingsrecht voor hygiënische producten) niet geretourneerd worden voor een volledige terugbetaling, omdat een gebruikt hygiënisch product niet opnieuw verkocht kan worden.
Indien je een product retourneert waarvan het seal is verbroken, behouden wij ons het recht voor om de retour te weigeren of een waardevermindering toe te passen. Eventuele kosten voor reiniging of vervanging van onderdelen kunnen in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag.
Retour Aanmelden
Het aanmelden van je retour is simpel. Neem contact op met onze klantenservice via gladjanusscheerbrigade@gmail.com om uw retour aan te melden en instructies te ontvangen, of volg de stappen via ons retourportaal indien beschikbaar op onze website.
Heb je vragen over het retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.